Le Confession and The One Thing You Can't Replace (Skit)


  • Nekomimi♪

    Anna: You ready for this?

    Rei: Not really

    Anna: You'll be fine

    *they walk into the living room *

    Subaru: *watching Re:Zero on the couch *

    Anna: Hello fatherrr!

    Subaru: *pauses the episode * Hellooo!

    Rei has something to tell you

    Rei: *pukes a rainbow and runs *

    Anna: *facepalms and drags him to the kitchen *

    Rei: I think that went well!

    Anna: You puked a rainbow then ran

    Rei: That was in the past

    Anna: Bruh it was literally 30 seconds ago

    Rei: That's a matter of opinion

    Anna: No it isn't, let's try again

    *back to the living room *

    Anna: Father we have something to tell you

    Rei: *cloraforms himself *

    *back in the kitchen *

    Anna: Why did you cloraform yourself..?

    Rei: . . .

    *BACK TO THE LIVING ROOM *

    Rei: *loud gibberish *

    Anna: o-o

    Subaru: o-o

    Rei: You see the thing is, Anna and I- I'm just gonna shoot him

    Anna: No! Don't shoot him!

    Subaru: TwT

    Rei: LET ME KILL HIM LET ME SHOOT HIM IN THE FACEEE! THIS COULD BE SO EASY!

    Anna: *laughing *

    Future Rei: *appears out of nowhere * OW SHIT! *cough * TELL HIM HE'S UGLY! *disappears *

    Rei: YOU'RE CHUBBY

    Subaru: Can you just tell me what you need to tel me?

    *back in the kitchen *

    Anna: Yeah he's never gonna find out about us

    Rei: Oh that's what we're doing!

    *in the living room *

    Rei: SUBARU I AM DATING YOUR DAUGHTER!

    Subaru: Oh, Ok. Yeah that's fine-

    Rei: *shoots him *

    The One thing you cant replace

    Taylor: So, heres a story about something that happened in middle school (If only lol). We had this teacher named Mr. Garrison who's kid went to our high school, his son was named Tim Garrison. He was in 6th grade and I was in 7th, so I was 1 year ahead of him. Mr. Garrison was an asshole by the way, and one weekend him and his wife went out of town. This was the result

    Tim: YO PEEPS I'M THROWIN A PARTY ON SATURDAY!

    Taylor: Ok, lets go over there and destroy the place

    Blaze: YEAHHHHH

    Shiro: No, I'm just going to make sure you and Anna don't end up drunk

    Foxie: +^+

    *at the party *

    Everyone but Foxie, Shiro, and Jakobe: *drunk as fuuck *

    Anna: YEET MUDDA FUCKA YEET YEET MUDDA FUCKA SAY SKSKSK AGAIN I'MA YEET YOU MUDDA FUCKA

    Shiro: I was too late ;-;

    Foxie: *sits down and plays dotb on her switch *

    *in the basement *

    Blaze: YEEEEEEEEET *he yeets himself onto the pool table and breaks it *

    *In Mr. Garrison's office *

    Some random drunk kid: *takes a shit on his computer *

    *back in the basement *

    Taylor: *playing arena with Foxie * GODDAMNIT FOXIEEEEE HOW ARE YOU SO FUCKIN OP?!

    Blaze: POLICE!

    Everyone: We dun fucked up

    Taylor: FUCK DA POLICE! FUCK DA POLICE!

    Everyone else: *continuously shouts fuck da police *

    *a police officer walks in there *

    Subaru: o-o (he was the officer *cough *)

    Subaru: Wow....*leans into his walkie talkie * GET THE PADDIE WAGON!

    Jakobe: *grabs a smoke grenade and throws it on the ground * SCATTER!

    *everyone runs away *


  • Nekomimi♪

    im so proud of this XD


  • Nekomimi♪

    @Skylar-chan Yesss! GET THAT SWEET SWEET ASSASSINATION CLASSROOM REVENGEEEE!


  • Weebapocalypse

    foxie: plays dotb and beats the crap outta dan*


 

My group

Game Download

  • app store
  • google play
  • Nintendo eShop
  • Nintendo eShop
  • Nintendo eShop
  • Steam

Official SNS

  • Official twitter
  • Official twitter
  • Official facebook

3
Online

4.7k
Users

1.6k
Topics

75.9k
Posts